Klubaften mandag d. 4. april

Kære alle,

Cykelsæsonen står for døren, og der er ikke mange forberedelser tilbage, før vi skal se, hvor langt formen rækker. Det er dog ikke kun på cyklen forberedelserne bør ske. En vigtig del foregår mentalt. Dels mentalt, men også taktisk.

Aalborg Cykle-Ring er, som I ved, vokset markant i forhold til blot nogle år tilbage, og det er i den forbindelse oplagt at tage et nærmere kig på, hvordan man som klub og rytter får mest muligt ud af dette. Det er ingen hemmelig, at der er meget at vinde ved at arbejde sammen som et hold i cykelsporten, og undertegnede samt de andre trænere ser gerne at Aalborg Cykle-Rings ryttere formår at samarbejde til fællesbedste til de forskellige løb.

Derfor holder vi i Foreningshuset en klubaften mandag d. 4. april kl. 19.30 med fokus på taktik og holdånd. Aftenen vil byde på et oplæg af undertegnede om generelle retningslinier/uskrevne regler omkring det at køre på cykel som et hold, efterfulgt af idéer til hvordan konkrete situationer kan gribes an i cykelløb. Herefter vil vi skifte til en åben diskussion, hvor rytterne mødes i deres respektive felter for at aftale og diskutere, hvordan cykelløbene skal gribes an ud fra klubbens perspektiv i hvert felt.

Jeg ser frem til en spændende aften og håber at se så mange af klubbens ryttere som muligt, så vi har mere end blot vores ben at byde på, når vi gæster landevejene rundt om i landet.

Hilsen Nick Lissner

Afhentning af licenser og rygnumre

Nu er det tid at få udleveret sit licenskort og rygnummer til sæson 2011.

De ryttere som skal til Tyskland den 26. og 27. marts får udleveret deres licens og rygnummer dernede. Torben Skjellerup vil have dem med i tasken.

Skal du kører indledningsløbet den 3. april så vil jeg stå i indskrivningen, hvor du kan få dit licenskort og rygnummer udleveret.

Desuden vil jeg  være i klubben til klubaften den 4.april, hvor du også har mulighed for at hente dit licenskort.

Hilsen Birgitte

 

Hjælpere til indledningsløbet d. 3.4.2011 og JCD-løbet d. 10.4.2011

Hej alle.

I forbindelse med at klubben skal afholde indledningsløb d. 3.4.2011 og JCD-løbet d. 10.4.2011, så er der brug for en del hjælpere.

Vi mangler p.t. 20 hjælpere til indledningsløbet og 30 hjælpere til JCD-løbet. Det er primært flagposter, chauffører og hjælpere til opstilning og oprydning af diverse materiale i målområdet.

For at kunne mønstre så mange hjælpere så muligt, så kan man som rytter kun stille til start, hvis man også kan stille en hjælper til rådighed. Hvis man derudover også selv kan hjælpe, enten før eller efter løbene, er dette også en mulighed. Skal man ikke køre løbene, men har lyst til at hjælpe klubben med at afvikle løbene i god ro og orden, så er dette også en velkommen hjælp. Ekstra hjælpere er også mere end velkomne.

Til indledningsløbet er mødetiden for hjælperne kl. 8.15 til kaffe/the og rundstykke og briefing om hvordan dagen skal afvikles. Flagposterne og chaufførerne skal kunne stå til rådighed indtil ca. kl. 12.00, og de der skal hjælpe med nedtagning af materiel skal kunne stå til rådighed indtil ca. kl. 14.30 – så alle hjælpere kan godt nå hjem og se Flandern Rundt!
Der vil blive sørget for forplejning til hjælperne i form af sandwiches etc.

Til JCD-løbet er mødetiden for hjælperne kl 7.45 til briefing, som er inklusive rundstykker og kaffe, om hvordan dagen skal afvikles. Flagposterne og chaufførerne skal kunne stå til rådighed indtil ca. kl. 14.30, og de der skal hjælpe med oprydning skal kunne stå til rådighed til ca. kl. 17.00.
Der vil blive sørget for forplejning til hjælperne i form af sandwiches etc.

Tilmelding af hjælpere skal foretages på denne mail: gt_cr@hotmail.com og hvis man har spørgsmål, så kan man ringe til mig på tlf. 23951799.

Mvh.
Peter Jensen aka GT

Bestilling af tøj

Mandag den 7. marts kl. 19.00 vil der være mulighed for at bestille cykeltøj. Så mangler du tøj til sæsonen så kig ind til klubaften, hvor du kan prøve og bestille tøj.

Har du tidligere bestilt tøj, så ligger dette også klar til afhentning.

Hilsen Rikke og Birgitte