Indbydelse til standerhejsning 2013

Hermed indbydes alle klubbens medlemmer + familie til et af årets helt store begivenheder i AaCR – nemlig standerhejsning.

Vi håber på talstærkt fremmøde, så mød op i klubben

Lørdag den 9. marts kl 10.00

Der vil af trænerne blive tilrettelagt forskellige ruter, så alle såvel store som små, har mulighed for at få nogle gode timer på cyklen.

Vi gør opmærksom på, at forældrer er meget velkomne til at cykle med.

Efter en forhåbentlig god og veloverstået tur på cyklen, mødes vi i klubben, hvor der vil blive serveret suppe, kage, sodavand og kaffe/te.

På glædeligt gensyn til nogle hyggelige timer – Aktivitetsudvalget

PS. vi modtager gerne et på kager til arrangementet. Skulle nogle lade sig friste til at bage, mail da til:

hardahl.limfjordsvej7@mail.dk

PostCup i Klarup den 14. april 2013

Vi skal i AaCR afholde POSTCUP og i den forbindelse har vi brug for mange hjælpere. Vi skal bruge nogle få til opsætning lørdag og MANGE til løbsafvikling og oprydning om søndagen.

Vi håber I har lyst og mulighed for at hjælpe, specielt om søndagen. Hvor vi har brug for rigtig mange hænder. Hvis I har ønsker om en specifik arbejdsopgave, så er I velkommen til, at give besked om det ved tilbagemeldingen, så vil vi prøve at opfylde jeres ønsker.

  Tidspunkt Opgave
  Lørdag kl. 16.30-19.00 Opsætning af hegn, telte og skilte
  Søndag, kl. 7.45 – 13.45 Flagpost – lang rute
  Søndag, kl. 13.00-17.30 Flagpost – kort rute og oprydning
  Søndag, kl. 7.45-15.30 Andre opgaver, skriv evt. ønske:

______________________________

 

  15. juni 2013 Nordjylland Rundt på Cykel, mere info. tilgår

Vi starter søndag morgen kl. 7.45 i Klarup til morgenbriefing og efterfølgende kaffe og rundstykke inden vi starter på vores opgaver.

Kom frisk og send en mail eller sms. Hvorefter vi vil uddelegere arbejdsopgaver. Omkring 1. april 2013 vil I modtage information pr. mail med arbejdsopgaver.

 Tilbagemelding senest den 22. marts til:

Lisa Vinther på e-mail: frauvinther@hotmail.com eller sms på 61721419  el

Charlotte  Andersen på e-mail: c.an@live.dk eller sms 20605520

Uddrag af ”nytårsmailen”, bare lige for at minde jer om, hvor vigtig det er at vi alle yder en indsats, så vi får et godt løb og alle får en god oplevelse.

Til løbet den 14. april 2013, hvor Aalborg Cykle-Ring står som arrangør, har vi den ”regel” i klubben, at hvis man selv vil køre løbet som rytter, er man forpligtet til at finde en hjælper. Dette er den ene gang om året, hvor vi som klub inviterer alle andre klubber til et løb – derfor denne ”regel”. Husk, at vi denne dag har værtsrollen og vil gøre vores bedste for, at give alle andre ryttere og forældre en god oplevelse – det gør at vi inviteres til ca. 40 løb i Jylland og på Fyn i løbet af sæsonen.

OBS

Som I ved, afholder vi også Nordjylland Rundt, lørdag den 15. juni, her har vi også brug for alt den hjælp vi overhovedet kan skrabe sammen, der kommer mere info senere. Hvis I har lyst til, at hjælpe ved begge arrangementer. Må i gerne skrive det på samme besked…

Sportslige hilsner

Lisa og Charlotte

Træningslejr i Horsens

Hej alle B&U ryttere,

Horsens Amatør Cykleklub afholder i dagene 01.03 – 03.03 / 2013 den traditionsrige vintertræningslejr for alle Drenge-/Pige- /U17-ryttere i Stensballe lige øst for Horsens i retning mod Odder.

Træningslejren arrangeres i samarbejde med distriktets Børne- / unge-udvalg. Udvalget afholder Ledermøde lørdag aften, ligesom der afholdes møde for 2.års U15 og U17.

Indkvarteringen finder atter i år sted på Stensballeskolen (indgang fra Fortevej 3, Stensballe, 8700 Horsens) fredag 01.03 fra kl. 18.00 – 19.00.

Der afsluttes samme sted søndag d. 03.03 kl. 14.00.

Der medbringes soveunderlag, sovepose eller lignende, samt træningstøj til såvel indendørs som udendørsbrug. Sidst, men ikke mindst, medbringes cykel, cykelsko og løbesko.

OBS! Ingen cykler på gangarealer eller i klasselokaler !!!

I skal hver især medbringe aftensmad til fredag aften. Hvis du er i besiddelse af en home-trainer / ruller bedes du medbringe denne til træning fredag aften, ligesom den også skal benyttes, hvis vejret ikke tillader os at cykle på landevejene. Vi ved, at ikke alle har en home-trainer/ruller, derfor deler deltagerne på turen om dem, vi har til rådighed.

Mødetid i klubben fredag d. 1. marts kl. 15:30, og afgang fra klubben kl. 16:00.

Hjemkomst til klubben søndag d. 3. marts vil være ca. Kl. 16:00.

Prisen er  350 kr. pr. deltager.

Tilmelding senest fredag d. 13. februar til frauvinther@hotmail.com eller david_d_madsen@hotmail.com

Husk at betaling foregår på klubbens webshop!

Ledere på turen er: Kristian Kragholm, Lene Decker, og David Dahl Madsen.

Med sportslige hilsner

B&U trænerteamet