Indledningsløb i Randers

Hej klubber i område 5

RC1910 inviterer jeres ryttere med gyldigt 2015 licens til indledningsløb mandag den 6. april 2015 (2. Påskedag), propositioner er vedhæftet samt vores indledningsløb turnusliste.

Jeg vedhæftet ligeledes vores kontaktliste i område 5, og hvis I har ændringer/tilføjelser, bedes de meddelt undertegnede.

Til de af jer, der måske ikke helt ved, hvad område 5 er, så er klubberne i Distrikt Jylland-Fyn for mange år siden blevet inddelt i 5 områder, som f.eks. kan lave interne arrangementer sammen i det omfang, man har tid og lyst.
Vi har i mange år afholdt et fælles indledningsløb ugen før de ”rigtige” landevejsløb går i gang, og i ny og næ har område klubberne inviteret hinanden til at deltage i f.eks. interne løb/klubmesterskab osv.

Har I spørgsmål, så fyr løs ☺

De bedste hilsener fra
Lotte Schmidt
Randers Cykleklub af 1910

Indledningsloeb 2015 – Propositioner

Advisering om KlubNyt nyheder

Hej

Så er det igen muligt at få tilsendt en email når der er postet en nyhed på KlubNyt.

Du kan tilmelde dig enten ved at sende en mail til mig, eller selv prøve tilmeldingen i toppen af KlubNyt siden “Abbonnér på KlubNyt” (her kan der også afmeldes).

mvh Lars

Sparkassen Vendsyssel løbet i Klarup 

Så er tiden inde til vi skal i gang med forberedelse af Sparkassen Vendsyssel Løbet, som afholdes søndag den 12. april 2015. Og i den forbindelse har vi brug for mange hjælpere. Vi skal bruge nogle få til opsætning lørdag og MANGE til løbsafvikling og oprydning om søndagen.

Vi håber I har lyst og mulighed for at hjælpe, specielt om søndagen. Hvor vi har brug for rigtig mange hænder. Hvis I har ønsker om en specifik arbejdsopgave, så er I velkommen til, at give besked om det ved tilbagemeldingen, så vil vi prøve at opfylde jeres ønsker.

Tidspunkt Opgave
Lørdag kl. 16.30-19.00 Opsætning af hegn, telte og skilte
Søndag, kl. 7.45 – 13.45 Flagpost – lang rute
Søndag, kl. 13.00-17.30 Flagpost – kort rute og oprydning
Søndag, kl. 7.45-15.30Søndag, kl. 15.00-17.30 Andre opgaver, skriv evt. ønskOprydning og nedpakning efter løbet

Vi starter søndag morgen kl. 7.45 i Klarup til morgenbriefing og efterfølgende kaffe og rundstykke inden vi starter på vores opgaver.

Kom frisk og send en mail eller sms. Hvorefter vi vil uddelegere arbejdsopgaver. Omkring 15. marts 2015 vil I modtage information pr. mail med arbejdsopgaver.

Til løbet den 12. april 2015, hvor Aalborg Cykle-Ring står som arrangør, har vi den ”regel” i klubben, at hvis man selv vil køre løbet som rytter, er man forpligtet til at finde en hjælper. Dette er den ene gang om året, hvor vi som klub inviterer alle andre klubber til et løb – derfor denne ”regel”. Husk, at vi denne dag har værtsrollen og vil gøre vores bedste for, at give alle andre ryttere og forældre en god oplevelse – det gør at vi inviteres til mere end 40 løb i Jylland og på Fyn i løbet af sæsonen.

OBS

Som I ved, afholder vi også Nordjylland Rundt, lørdag den 6. juni, her har vi også brug for alt den hjælp vi overhovedet kan skrabe sammen, der kommer mere info senere. Hvis I har lyst til, at hjælpe ved begge arrangementer. Må i gerne skrive det på samme besked allerede nu – tusind tak for støtten på forhånd!

UCI Amatør VM i landvejscykling afholdes i Aalborg fredag den 4. september med et (team)gadeløb og søndag den 6. september med et linieløb. Sæt allerede kryds i kalenderen nu – det bliver stort 

Tilbagemelding vedr. hjælp skal ske senest den 1. marts til mig på 61721419 eller frauvinther@hotmail.com

Sportslige hilsner

Lisa Vinther

Vintertræningslejr Horsens 2015

Til alle u11-13-15-16P og U17.

Horsens Amatør Cykleklub afholder i dagene 06.03 – 08.03 / 2015 den traditionsrige Vintertræningslejr for alle Drenge-/Pige- /U17-ryttere i Stensballe lige øst for Horsens i retning mod Odder. Denne træningslejr er for alle, og kræver derfor ikke man er licensrytter.

Træningslejren arrangeres i samarbejde med distriktets Børne- / unge-udvalg.

Indkvarteringen finder atter i år sted på Stensballeskolen (indgang fra Fortevej 3, Stensballe, 8700 Horsens) fredag 06.03 fra kl. 18.00 – 19.00. Der afsluttes samme sted søndag d. 08.03 kl. 14.00, hvor vi forventer at være i klubben kl. 16-16.30.

Vi kører fra klubben fredag den 6.3 kl. 16.30 (Da vi pt. Ikke kender deltagerantallet. Vil vi gerne et par par forældre kan melde sig til, at køre frem og tilbage fredag og søndag).

Leder på turen: Lisa Vinther Mobil 61721419

Træner: Peter Sund

Prisen pr. deltager er kr. 350.00 (kommer på shoppen)

Lommepenge (max 100 kr).

Tilmeldingsfrist: Senest den 10. februar 2015

Der medbringes soveunderlag, sovepose eller lignende, samt træningstøj til såvel indendørs som udendørsbrug. Sidst, men ikke mindst, medbringes cykel og løbesko.

Som noget nyt, vil der i år blive lavet et arrangement fredag aften, med et opgaveløb udendørs, så husk beklædning til dette !!!

Vi håber på stort fremmøde og glæder os til en super weekend med en masse cykling og hygge.

MVH

Lisa og Peter